Perth, West Australië - Reisverslag uit South Perth, Australië van Thieu Curvers - WaarBenJij.nu Perth, West Australië - Reisverslag uit South Perth, Australië van Thieu Curvers - WaarBenJij.nu

Perth, West Australië

Door: Thieu

Blijf op de hoogte en volg Thieu

22 December 2015 | Australië, South Perth

We zijn geïnstalleerd en een beetje last van een jetlag verder alles prima. Zondag 20 december even lekker door het Park ( Perry lakes )gelopen en de omgeving verkent . Wat ons meteen opviel waren de nieuwe geluiden rond om je heen van koekabara's en kakatoes en andere vogelsoorten die in Limburg nooit tegen zal komen. S' middags naar Kingspark ( botanische tuin ) in Perth geweest wat onzettent mooi en aangrijpend was met alle natuur en andere bezienswaardigheden. Zeker de skyline bij de Swanriver in Perth is de moeite waard. S' vonds op tijd thuis want is is rond 20.30 uur donker. Moe maar een prachtige dag achter de rug.
21 dec. Weer veel te vroeg wakker , 5.30 uur zal wel weer met de jetlag te maken hebben. Na het ontbijt naar een nichtje van Gerda geweest waar we koffie hebben gedronken en lokale zoetigheden hebben geproeft. S' middags naar Caversham wildlive park geweest waar we de koala' s hebben mogen aanraken. Uiteraard ook de andere inheemse dieren bezichtigd. Heel mooi in een temperatuur van ongeveer 34 graden. S' vonds had het nichtje ons weeruitgenodigd om de avond met de familie door tebrengen. Trouwens opgehaald door een Porsche cayenne, leek wel wel Dallas.
Dinsdag 23 dec. Gewinkeld en auto opgehaald.

• 22 December 2015 - 19:13

Jan En Roos:

soooooo..... dat is inderdaad genieten daar,
    jullie zullen je de ogen wel uitkijken daar .
    aan de foto's tezien is ook de natuur heel mooi .
    enjoy en de groetjes oet Ittervoort